Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΕΒΟΛ: Δεν θα αλλάξουμε τις συσκευασίες στο παστεριωμένο γάλα

Πρίντζος: Δεν θα αλλάξουμε τις συσκευασίες στο παστεριωμένο γάλα

Την απόφαση της ΕΒΟΛ να μην αλλάξει τις συσκευασίες στο παστεριωμένο γάλα προαναγγέλλει μέσω του "R" ο πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου, Νικήτας Πρίντζος.
Όπως εξηγεί, θα συνεχίσει να αναγράφεται στις συσκευασίας γάλα 5 ημερών και όχι 2 ημερών. Και ο λόγος, κατά τον ίδιο είναι απλός: "είτε πιεις γάλα 2 ημερών, είτε πέντε ημερών έχουν υποστεί την ίδια θερμική επεξεργασία στους 71,7 βαθμούς κελσίου".
galaevo030614
"Δεν μπαίνουμε λοιπόν σε επικοινωνιακά παιχνίδια και συνεχίζουμε το έργο μας όπως το κάνουμε μέχρι τώρα", αναφέρει χαρακτηριστικά. Επίσης, ο  κ. Πρίντζος σημειώνει ότι στην απόφαση αυτή έπαιξε ρόλο η στάση των καταναλωτών, καθώς σε έρευνα που έκανε η ΕΒΟΛ στο Βόλο, το 93% των καταναλωτών απάντησε ότι δεν θέλει καμία αλλαγή στις συσκευασίες.

"Ο στόχος μας", τονίζει ο Ν. Πρίντζος, "είναι να είμαστε πρώτη επιλογή για τον καταναλωτή και αυτό επιδιώκουμε". Στο πλαίσιο αυτό, αποκάλυψε στο "R", ότι έδωσε τα χέρια με την Carrefour και πλέον τα προϊόντα του Συνεταιρισμού θα βρίσκονται στο πανελλαδικό δίκτυο. Από αυτή τη συνεργασία που αφορά περίπου 20 κωδικούς- συνολικά η εταιρεία διαχειρίζεται πάνω από 50 κωδικούς- ο ίδιος προσδοκά έσοδα της τάξεως των 4 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές πωλήσεις για φέτος εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 20 εκατ. ευρώ από 16-17 εκατ. ευρώ πέρυσι.
galaev030614
Εν τω μεταξύ, εντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκαινιαστεί η νέα μονάδα του Συνεταιρισμού, μία επένδυση της τάξεως των 6,5 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη επένδυση όπως λέει ο πρόεδρος της ΕΒΟΛ, καλύφθηκε κατά 40% με επιδότηση, και το υπόλοιπο με ίδια κεφάλαια χωρίς καθόλου δανεισμό.

Ο ίδιος θεωρεί ότι η λειτουργία της συγκεκριμένης μονάδας ανοίγει νέες προοπτικές για την ΕΒΟΛ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό από όπου και έχει δεχθεί πολλές προτάσεις συνεργασίας. Βεβαίως ξεκαθαρίζει ότι πρώτη προτεραιότητα του είναι η ελληνική αγορά και η πανελλαδική διανομή των προϊόντων της εταιρείας.


Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου