Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ραβανός Διεκδικώ την ψήφο των συνδημοτών μου για ένα καλύτερο αύριο

              
































 Λεωνίδας Ι. Ραβανός  
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πρέβεζας

Τηλ: 6974111252    Email : leonidasravanos@yahoo.gr


Ονομάζομαι  Λεωνίδας Ι. Ραβανός είμαι 40 ετών και είμαι επαγγελματίας αγρότης. Είμαι τελειόφοιτος Γενικού Λυκείου και της Σχολής Ευκλείδη Θεσ/νίκης με ειδικότητα Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων. Γνωρίζω Αγγλικά καθώς και γνώσεις χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Έχω μια συνολική εικόνα της σημερινής δρώσσας πραγματικότητας σε όλη την Ελλάδα και στην Ευρώπη ως επαγγελματίας αυτοκινητιστής (2000-2009)Έχω ενταχθεί στο Πρόγραμμα Νέων Γεωργών του ΠΑΑ το 2009 με σκοπό την καλλιέργεια όψιμων εσπεριδοειδών σε ιδιόκτητο κτήμα 37 στρεμμάτων.Ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι στην πόλη και την ύπαιθρο της Πρέβεζας.Είμαι ιδρυτικό μέλος και σημερινός πρόεδρος στην Ένωση Νέων Αγροτών Πρέβεζας απο το 2010
Σαν πρόεδρος της Ε.Ν.Α. Πρέβεζας έχω συμβάλει σε διάφορες δράσεις όπως:
1) Δημιουργία ενημερωτικών ημερίδων
2) Περιφερειακή Επιτροπή Διαβούλευσης της Περιφέρειας Ηπείρου.
3) Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης της Δ.Ε.  Πρέβεζας
4) Εκπροσώπηση Νέων Αγροτών της Π.Ε Πρέβεζας και της Ηπείρου σε ενημερωτικές ημερίδες σε όλη την Ελλάδα (Σέρρες, Κοζάνη, Λιτόχωρο, ....), σε Συνέδρια (Χίος, Ελατοχώρι Πιερίας, ...), σε Εκθέσεις (Agrotica 2014, ….) και σε Επισκέψεις Μελέτης στο εξωτερικό (Βρυξέλλες, ...)
5) Προτάσεις σε Δήμους αλλά και στην Περιφέρεια Ηπείρου (Αγροτικές Αγορές, αγροτικό δημοπρατήριο, αγροτικό επιμελητήριο, ομάδες παραγωγών, e-shop αγροτικών προϊόντων, Farmers Market shop κ.α.)
6) Καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση στο διαδύκτιο με τον ιστότοπο της Ε.Ν.Α. Πρέβεζας (blogspot ……) με αγροτικά θέματα .
7) Έχω δημιουργήσει μαζί με άλλους αγρότες την πρώτη πανελλήνια πιλοτική αγορά αγροτών της Ελλάδας (Farmers Market) σε συνεργασία με το ΥΠΑΑΤ στην Πρέβεζα
8) Έχω βοηθήσει εθελοντικά στις εκπαιδεύσεις των νέων αγροτών στην Π.Ε. Πρέβεζας
9) Συμμετείχω ως προσκεκλημένος ομιλητής σε πολλές ημερίδες σε ολόκληρη την Ελλάδα
10) Οργάνωσα μαζί με την Ε.Ν.Α. Πρέβεζας το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Νέων Υπαίθρου με τεράστια επιτυχία.
Στόχος μου είναι να συνεχίσω να δρώ με στόχο την κοινωνική προσφορά και τοπική ανάπτυξη.
Διεκδικώ την ψήφο των συνδημοτών μου για ένα καλύτερο αύριο.
Δεν τάζω τίποτε…  γιατί έχω μάθει πρώτα να το κάνω!!!!

Λεωνίδας Ι Ραβανός




Λίγες φώτο από τις δράσεις μου









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου