Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Oι αρπαχτές στον χώρο των πολυδύναμων καλλιεργείων – Η προσωπική μου περιπέτεια με την καλλιέργεια του ιπποφαούς (του Γκουλιάφα Αριστοτέλη)


ippofaes 
Το δικό μου σχόλιο είναι ότι για μια ακόμη φορά θα επιβεβαιωθώ σχετικά με την ανευθυνότητα, την ανηθικότητα ,την προχειρότητα και την αρπαχτή που διακατέχει αυτή τη χώρα. Να είναι καλά ο άνθρωπος (δρ.ΑlesandruVulpe) μας άνοιξε τα μάτια σχετικά με την καλλιέργεια του ιπποφαούς και μας έδειξε τι ακριβώς κάνει αυτός από την αρχή έως το τέλος, από το  χωράφι στο ράφι στη δικιά του καλλιέργεια ιπποφαούς. Και πηγαίνοντας στο χωράφι μου ( 9 στρεμμάτων) με τον καθηγητή ανακαλύπτει ότι δεν έχει καθόλου παραγωγή και καθόλου αρσενικά για να γίνει η γονιμοποίηση του καρπού, που μέχρι τότε θεωρούσα την έλλειψη καρπού σε δικό μου λάθος χειρισμό της καλλιέργειας και σε κάποιο δικό μου σφάλμα ( τριετή καλλιέργεια με γερμανικές ποικιλίες που αγόρασα από τους φωστήρες του χώρου (τα ονόματά τους στη διάθεση του οποιοιδήποτε ενδιαφέρετε) που τώρα είναι ειδικοί σε άλλη καλλιέργεια, κάθε  χρόνο και άλλη ανάλογα τι ακούγεται στην αγορά, που ποικιλίες του δρ. Alesandru Vulpe στον τρίτο χρόνο αποδίδουν από 12 με 16 τόνους το εκταριο-10 στρέμματα) και εγώ στην τρίτη χρόνια δεν είχα καθόλου, αφήστε που η μια γερμανική ποικιλία που έχω βάλει ( leikora )μας είπε ότι αν  την είχε ο ίδιος θα την ξήλωνε γιατί παράγει πολύ ξύλο και λιγότερο  καρπό και αν επιλέξει κάποιος τη μηχανική συγκομιδή στη συγκεκριμένη ποικιλία θα παίρνει παραγωγή ανά τρία χρόνια και όχι χρόνια παρά χρονιά.Ε!!! Εγώ έχω στο χωράφι μου 70% από αυτή τη ποικιλία. Και σας ρωτώ, πείτε ότι αν όλα ήταν καλά και έβγαζα πέντε τόνους παραγωγή ή τέσσερις ή τρεις όχι δώδεκα και δεκαπέντε επί 2 ευρώ που έχει ο καρπός κατεψυγμένος καταλαβαίνετε το χάσιμο που ειχα εγώ και ο αδελφός μου!! Τα συμπεράσματα δικά σας. Άρα δυο βασικά σφάλματα λόγο άγνοιας και αρπαχτής :
1) καθόλου αρσενικά και καθόλου παραγωγή
2) μια ποικιλία που είναι ξεπερασμένη και από τις πολύ μέτριες άσχετα  τι ισχυρίζονται οι γερμανοί και αυτοί που την πουλάνε γιατί και εμάς  πριν τρία χρόνια μας έλεγαν ότι είναι μια από τις καλύτερες ποικιλίες,
Θυμάστε τι σας έλεγα σε προηγούμενο μου μήνυμα για τους ”σχετικούς”  άσχετους γεωπόνους που κάνουν πάρτι με την άγνοια που επικρατεί στον χώρο των πολυδύναμων καλλιεργειών και χρεώνουν για δήθεν εκπαιδεύσεις 150 και 200 ευρώ και πουλάνε στον κόσμο εκτός από φρούδες ελπίδες και παχιά λόγια, ότι βρίσκουν στα φυτώρια του εξωτερικού ότι έχει ξεμείνει από φυτά.
Αυτά είναι τα χάλια μας, να ανακαλύπτουμε μετά από τρία χρόνια ότι δεν υπάρχει αρσενικό για γονιμοποίηση μετά από τόσο κόπο, μόχθο, άγχος και χρήμα που διαθέσαμε και εσείς μου λέτε για ανάπτυξη.Και υπ’ όψιν  αυτοί με τους οποίους ήρθα σε επαφή σχετικά με το ιπποφαες δεν ήταν  κυβερνητικά στελέχη ,βουλευτές και μέλη της κυβέρνησης που μας έχουν φλομώσει στα ψέματα, ήταν άνθρωποι της καθημερινότητας. Μη σας πω τι γίνεται σε άλλες καλλιέργειες που λίγο ήρθα σε επαφή και έφριξα με αυτά που μου έλεγαν και την προχειρότητα που έβλεπα. Προσοχή με την  καλλιέργεια του σιταριού ζέα,( εκεί κι αν γίνετε πάρτη και πουλά ο  καθένας ότι θέλει,) προσοχή στο goji, στην λεβάντα, στην αρώνια και μια συμβουλή, όταν αγοράζετε φυτά να ζητάτε πιστοποιητικό ποικιλίας , πιστοποιητικό φυτοπροστασίας για να μην είναι άρρωστο το φυτό και  τιμολόγιο η’ απόδειξη,
Άντε και στ’ άλλα με υγεία!!!!
Υ.γ : Για  πληροφορίες σχετικά με τις νέες καλλιέργειες μην διστάσετε να  επικοινωνήσετε μαζί μου για να μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες που έχω συλλέξει εδώ και 4 χρόνια, και δεν θα χρεώσω τίποτα!!!!
Με εκτιμηση
Ο παθών Γκουλιάφας Αριστοτέλης (Kοζάνη)
 6989 588717

ΠΗΓΗ :kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου