Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Τσαυτάρης : πιστεύουμε ότι η γεωργία, ο αγροτικός τομέας είναι ένας πυλώνας που μπορεί να πατήσει πάνω η ανάπτυξη του τόπου.





Τελετή για την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γεώργιου Καρασμάνη και του Αναπληρωτή Υπουργού, κ. Πάρι Κουκουλόπουλου πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 10 Ιουνίου 2014, στο Υπουργείο, παρουσία των απερχόμενων Υπουργών, του Καθηγητή Αθανάσιου Τσαυτάρη και του κ. Θεόφιλου Λεονταρίδη.

Ο απερχόμενος Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Καθηγητής Αθ. Τσαυτάρης, δήλωσε :

«Σας ευχαριστώ που είστε και απόψε μαζί μας, θα μου επιτρέψετε αυτή η βραδιά είναι των νεοεισερχομένων, αυτοί πρέπει να μας μιλήσουν και να μας πουν τα σχέδια και τα προγράμματα για το Υπουργείο. 
Θα μου επιτρέψετε μόνο, για ένα λεπτό πρώτον να τους καλωσορίσω επίσημα στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τόσο τον κ. Υπουργό Γεώργιο Καρασμάνη, όσο και τον Αναπληρωτή τον κ. Πάρι Κουκουλόπουλο.
Επίσης να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στο Υπουργείο. Είμαι σίγουρος γι' αυτό, γιατί αμφότερα είναι στελέχη με σημαντική εμπειρία τόσο στον κοινοβουλευτικό τομέα, για χρόνια βουλευτές όσο και στο διοικητικό τομέα και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο νομοθετικό έργο στη Βουλή και φυσικά στο γεωργικό τομέα, μια και κατάγονται από την Περιφέρεια, από αγροτικές περιοχές και έχουν εμπειρία στα κομμάτια της γεωργίας.
Θα μου επιτρέψετε προσωπικά να ευχαριστήσω επίσης τον συνεργάτη μας από την προηγούμενη θητεία τον Αναπληρωτή Υπουργό τον κ. Λεονταρίδη, εγώ επειδή συνήθιζα να τον λέω Θεόφιλο. Λυπάμαι που το διάστημα της συνεργασίας μας ήταν σύντομο. Είμαι σίγουρος όμως ότι κι αυτός από το νέο πόστο του τώρα, του Αναπληρωτή Υπουργού σε ένα κρίσιμο Υπουργείο όπως το Εσωτερικών, θα είναι εξίσου σημαντικό και το έργο του.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στο Υπουργείο από τους Γενικούς, τους Διευθυντές, τους Προέδρους των εποπτευόμενων φορέων που είναι όλοι εδώ κ. Υπουργέ, τόσο ο Πρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, ο Διευθυντής του ΕΛΓΑ, ο κ. Γενικός Διευθυντής του ΕΛΓΟ, ο Αντιπρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ ο κ. Έξαρχος, ο κ. Αποστολάκος παλιός κι αυτός κοινοβουλευτικός γνώστης, ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ ο κ. Τσιάλτας Πρόεδρος του ΕΦΕΤ και ο κ. Βασιλόπουλος Αντιπρόεδρος.
Να ευχαριστήσω επίσης τους συνεργάτες μου στο γραφείο, χωρίς αυτούς δεν θα πετυχαίναμε πολλά πράγματα. Να τους ζητήσω συγνώμη γιατί πολύ συχνά ήμουν πολύ πιεστικός. Επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα στελέχη, στους εργαζόμενους του Υπουργείου, η εμπειρία τους ήταν πολύτιμη, τους ανθρώπους που έχουμε στη μόνιμη ελληνική αντιπροσωπεία που επίσης στο διάστημα αυτό ήταν πολύτιμη η συνεργασία μαζί τους, ένεκα και της Προεδρίας, των διαπραγματεύσεων για τη νέα ΚΑΠ και τα λοιπά.
Τέλος να ευχαριστήσω τους δημοσιογράφους που είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία, πολλές φορές επικριτικοί στο έργο μας αλλά εν πάση περιπτώσει είναι καλοδεχούμενες και οι κρίσεις τους γιατί έτσι σκληραγωγούν τις προσπάθειές μας.
Σας ευχαριστώ ειλικρινά για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε. Σας ευχαριστώ όλους, για εμένα ήταν μια μεγάλη εμπειρία στη ζωή μου να ξοδέψω δυο χρόνια στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ήταν μια διαφορετική εμπειρία από την εμπειρία που είχα για το γεωργικό χώρο από αγρότης, αργότερα φοιτητής, μετά Καθηγητής στην Γεωπονική και φυσικά ερευνητής. Ήταν σίγουρα μια διαφορετική εμπειρία το να θητεύσεις στο τόσο σημαντικό αυτό Υπουργείο και το πιστεύω.
Εμείς πιστεύουμε ότι η γεωργία, ο αγροτικός τομέας είναι ένας πυλώνας που μπορεί να πατήσει πάνω η ανάπτυξη του τόπου και πιστεύω ότι στα δυο χρόνια προσπαθήσαμε προς την κατεύθυνση αυτή και σε κάποιο βαθμό το καταφέραμε. 
Και μόνο που ο αγροτικός κόσμος ήρθε στο κέντρο αυτών των συζητήσεων στις αναπτυξιακές διεργασίες του τόπου, αυτό είναι σημαντικό. Θέλω να πιστεύω ότι με τον ίδιο τρόπο θα συνεχιστεί. Εμείς, τόσο εγώ όσο και ο Θεόφιλος, είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να βοηθούμε το Υπουργείο και τη νέα ηγεσία, εφόσον κάτι χρειαστεί. 
Σας ευχαριστώ και πάλι, συγχαίρω τον Υπουργό και τον Αναπληρωτή και τους εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία στο έργο τους».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου